بستنی

از همه چیز برای همه کس بستنی لذت بخش ترین!!

بستنی

از همه چیز برای همه کس بستنی لذت بخش ترین!!

به وبلاگ بستنی خوش امدید!!

سلام به همه دوستای خودم

تازگی ها به فکر افتاده بودم یه وبلاگ بزنم ولی هرچی فکر کردم نفهمیدم راجع به چه چیزی باید باشه .....

به همین خاطر گفتم خوب چه بهتر که راجع به همه چیز باشه از شیر مرغ تا جون ادمی زاد به همین خاطر این وبلاگ رو به اسم بستنی نام گذاری کردم تا همه از خوندنش(خوردنش) لذت ببرن چه دکتر چه محصل و حتی مادر  بزرگهای خوب......

پس با نظرهاتون ،سوالهاتو و همینطور کلیک روی تبلیغات من رو همراهی کنید !!

راستی من سعید هستم

دیپلم کامپیوتر

سرباز نیروی هوایی آرتش!!

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 16:49

چرامطلب نذاشتی پس عکسات کو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد