بستنی

از همه چیز برای همه کس بستنی لذت بخش ترین!!

بستنی

از همه چیز برای همه کس بستنی لذت بخش ترین!!

بدون شرح

سربازی که پس از جنگ ویتنام میخواست به خانه برگردد ؛

 در تماس تلفنی خود از سانفرانسیسکو به والدینش گفت:


ادامه در ادامه مطلب:

ادامه مطلب ...

تـــــبـــر یـــکـــــــ و خوشامد به همکار جدید ( امـــــــــیر)

ســـــــــــلام به همه دوستای گل خودم امــــــید وارم هر جا که هستید حالتون خوب باشه .

امروز شاهد اولین فعالیت دوست خوبم امـــــــیر عزیز توی بستنی هستیم 

اول میخواهم بگم امیر جون خیلی خوش اومدی ممنون که دعوت منو قبول کردی امید وارم با فعالیت های خودت بستنی رو تبدیل به محبوب ترین وبلاگ ایران بکنی.

بازم ممنون تـــــــــــــــــــــــــــــشـــــــــــــــــــــــــکـــــــــــــــــــــر.....

=======================================

و دوم میخواهم از همه دوستان و باز دید کنندگان عزیز در خواست کنم تا با ما همکاری کنند.

در هر زمینه که تخصص دارید و میتونید به دوستان خودتون کمک کنید صبر نکنید همین الان توی همین پست ایمیل خودتون همرا با اسمتون رو بنویسید تا من دعوتنامه عضویت رو براتون ارسال کنم تا شما هم در پیش رفت این وبلاگ که شاید روزی تبدیل به یه فروم بزرگ شد نقش داشته باشید.

شاهکار هنری از مولای متقیان امام علی (ع)

عجایب فراوان از مولای متقیان علی (ع) شنیده شده، از دلاوری‌ها و رشادت‌ها، احسان و نیکوکرداری، صبر و بردباری، اما یکی از شگفتی‌های این بزرگ مرد عالم اسلام خطبه‌ایست که که بدون نقطه و بداهه و البته بدون تامل قرائت نموده اند. چنانکه عقلها حیران ماند و نام این خطبه را مونقه گذاشتند، یعنی در حسن و نیکویی و بلاغت، شگفت آور است.


برگرفته از سایت تابناک


متن کامل این خطبه به همراه معنی فارسی آن را در ادامه مطلب مشاهده ‌فرمائید :



ادامه مطلب ...

عکسهای جالبی از اوباما !!



بقیه عکسها رو میتونید تو ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب ...

کشف بقایای ارتش گم شده کمبوجیه در مصر


بقایای ارتش مفقود شده ایران باستان که شامل پنجاه هزار سرباز بود و گفته می شود براثر توفان شن در سال 525 قبل از میلاد مدفون شده بودند در بیابان پیدا شده است. به گزارش پایگاه اینترنتی ام اس ان، گفته می شود بقایای ارتش نیرومند ایران در زیر شن ها در بیابان غربی مصر دوهزار و پانصد سال پیش مدفون شده بود.

به گفته محققان ایتالیایی با کشف این حقیقت یکی از بزرگترین رازهای حل نشده باستانی حل شده است. پیدا شدن تسلیحات برنزی ،یک بازوبند نقره ای، یک گوشواره و صدها استخوان انسان در نواحی وسیع بیابان خشن صحرا سرانجام امید را برای یافتن ارتش گمشده کمبوجیه دوم پادشاه ایران افزایش داده است.

گفته می شود پنجاه هزار جنگجو بر اثرتوفان شن فاجعه بار در سال پانصد وبیست و پنج قبل از میلاد مدفون شدند. داریو دل بوفالو عضو هیئت علمی دانشگاه لسه ایتالیا گفته است ما برای نخستین بار شواهد باستانی در این باره را از یک داستان نقل شده از هرودوت مورخ یونانی پیدا کردیم.بنابر گزارش هرودوت (484-425 قبل از میلاد) کمبوجیه پسر کورش بزرگ پس از امتناع کشیش ها از قانونی دانستن ادعای وی بر مصر پنجاه هزار سرباز از تبس برای حمله به به سیوا و نابودی وحی گاه معبد آمون فرستاد. 

ارتش کمبوجیه پس از هفت روز پیاده روی در بیابان به یک آبادی که بنابر باور مورخان آبادی الخرگه بوده است،رسید اما هرگز دیگر دیده نشد. هرودت مورخ یونانی در کتاب خود نوشته است که با برخاستن باد شدید و مرگبار از جنوب شن ها نیروهای ایرانی را به صورت کامل مدفون کردند.

یک قرن بعد از آن که هرودت گزارش خود را در این زمینه نوشت اسکندر بزرگ وحی گاه معبد آمون را در سال سیصد و سی ودو قبل از میلاد زیارت و تایید کرد که این وحی گاه متعلق به پسر زئوس خدای بزرگ آمون بوده است. 

باستان شناسان حکایت گم شدن ارتش کمبوجیه را پس از آن که اثری از آن پیدا نشد،حکایت خیالی می دانستند اما اکنون دو باستان شناس ارشد ایتالیایی می گویند به شواهد قطعی درباره مفقود شدن ارتش ایران در شن دست یافتند. آنجلو و آلفردو کاستیگلیونی دو برادر دوقلو و باستان شناسان معروفی هستند که به خاطر کشف شهر باستانی مصر موسوم به شهر طلایی که به نام برنیکه پانچریسوس شناخته شده مشهور شدند. کشف این دو برادر پس از سیزده سال تحقیق در بیابان در جشنواره فیلم باستانی منعکس شده است.

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی یاس به نام پیاده میشم

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی یاس به نام پیاده میشم

از من میشنوید حتما دانلودش کنید خیلی شعر پر معنی و قشنگی داره.



کیفیت MP3 192


کیفیت MP3 128


کیفیت OGG 64

خودکشی زن به ‏خاطر بلوتوث‌ مستهجن شوهر

زنی که بلوتوث‌های مستهجن شوهرش پخش شده بود به زندگی خود خاتمه داد.

به گزارش فارس، ساعت 9 شب گذشته مأموران مرکز فوریت‌های پلیسی 110تهران از مرگ یک زن جوان باخبر شدند.

مأموران با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران دریافتند زن جوانی بر اثر مسمومیت پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

روشن، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران بزرگ درباره این پرونده گفت: بررسی از خانه این فرد نشان داد وی تعداد زیادی قرص مصرف کرده و به این ترتیب مشخص شد این زن جوان به نام میترا به زندگی خود پایان داده است.

وی ادامه داد: تحقیقات از همسر این فرد آغاز شد و مشخص شد، میترا زن متوفی روز حادثه از انتشار بلوتوث‌های مستهجن شوهرش با چندین زن باخبر شده و پس از دیدن این فیلم‌ها در گوشی تلفن شوهرش و یکی از آشنایانش دست به این اقدام زده است.

وی گفت: در حال حاضر تحقیقات برای مشخص شدن زوایای مختلف این پرونده آغاز شده است.

منبع: تابناک

پنجره‌ها بسته شد! مایکروسافت دیگر ویندوز نمی‌سازد

منبع خبر آنلاین
فناوری - مدیران مایکروسافت فهمیده‌اند که وقت تلف کردن روی ویندوز مساوی با برد قطعی اپل مکینتاش خواهد بود و آنها به هر قیمتی که شده، باید سیستم‌عامل خود را تغییر دهند تا از پس رقبا برآیند.


علیرضا خراسانی: هنوز چند روز از آغاز عرضه جدیدترین نسخه سیستم‌عامل ویندوز (نسخه 7) نگذشته که بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری دنیا تصمیم گرفته است دیگر سیستم‌عامل خود را بر پایه ویندوز توسعه ندهد.

هرچند مایکروسافت برای ویندوز7 تبلیغات فراوانی به‌راه انداخته؛ اما با جدی شدن مشکلات ساختاری سیستم‌عامل ویندوز و عدم توانایی برنامه‌نویسان در رفع کندی و آسیب‌پذیری آن، مدیران غول دنیای نرم‌افزار تصمیم گرفته‌اند محور برنامه‌های آینده خود از ویندوز به آن‌چه میدوری (Midori) نامیده می‌شود؛ تغییر دهند.

پس از شکست مایکروسافت در عرضه ویندوز ویستا، این شرکت سعی کرد با عرضه ویندوز7 جبران مافات کند؛ اما ویندوز جدید هنوز نیامده دچار باگ‌های فراوان شده و حتی کارشناسان اذعان کرده‌اند که بر خلاف تبلیغات مایکروسافت، آخرین نسخه ویندوز سریع‌تر از ویستا نیست و دچار همان مشکلات ساختاری است که ویستا به آن دچار بوده است. تنها گرافیک آن اندکی کاربر پسندتر شده، ولی بازهم به پای لئوپارد اپل نمی‌رسد.

جفری هاموند، محقق در مرکز تحقیقات فورستر می‌گوید: «نسبت به 18 سال قبل، توسعه‌دهندگان بیشتری جذب مکینتاش شده‌اند و حالا در دستان آن‌ها فقط مک وجود دارد».

از سوی دیگر، پلت‌فرم ویندوز برای مایکروسافت بسیار گران تمام می‌شود، زیرا ده‌هاهزار برنامه‌نویس و کارشناس روی آن کار می‌کنند که باعث بالا رفتن هزینه ساخت نرم‌افزار شده‌اند. مجموعه این دلایل، مدیران استراتژیک مایکروسافت را به این نتیجه رسانده که وقت تلف کردن روی ویندوز مساوی با برد قطعی اپل مکینتاش خواهد بود و آنها به هر قیمتی که شده، باید سیستم‌عامل خود را تغییر دهند تا از پس رقبا برآیند.

میدوری چیست؟
همه چیز از ابزار آزمایش نرم‌افزار پاورپوینت (CHEES) به نام میدوری شروع شد که به‌عنوان مدیریت بر کدهای سیستم‌عامل معروف گردید. میدوری می‌تواند سیستم‌عامل مستقلی باشد که در آن کرنل‌ها، درایورها و اپلیکیشن‌ها در کدهای مدیریت‌شده نوشته می‌شوند. این پروژه از سال 2003 / 1382 آغاز شد و از همان ابتدا هم قرار نبود به عنوان سیستم‌عاملی مستقل آماده شود؛ اما حالا مدیران مایکروسافت مصمم شده‌اند با ادامه پروژه، آن‌را به‌عنوان جانشین ویندوز مطرح کنند.

در ساخت میدوری از مدل برنامه‌نویسی موسوم به Oslo composite application initiative استفاده شده است. جاناتان شاپیرو، مغز متفکر برنامه‌نویسی‌های BitC و سیستم‌عامل Coyotos، به مایکروسافت دعوت شده تا کار خود را به‌طور جدی توسعه دهد.

میدوری در دوسطح برنامه‌نویسی و کاربر نوشته خواهد شد و با هر نوع پلت‌فرم سخت‌افزاری (x86,x64,ARM,Hyperv) کار خواهد کرد. سه پیشنهاد مایکروسافت برای کار کردن اپلیکیشن‌های ویندوز و میدوری در کنار هم بدین ترتیب خواهد بود:
شبیه‌سازی برنامه‌های مورد نظر با استفاده از پروژه Accelerator که قبلا مرکز تحقیقات مایکروسافت روی آن کار کرده است. در مدل مذکور اپلیکیشن‌ها با ویندوز و یا با جی.پی.یو از طریق درایور دایرکت‌ایکس اجرا خواهند شد. با این روش اساس کار روی ویندوز خواهد ماند و میدوری زیر سیستمی برای ویندوز خواهد شد.
پیشنهاد دوم ساخت پارالل میدوری به موازات پلت‌فرم ویندوز است تا اپلیکیشن‌ها بدین طریق اجرا شوند. ویژگی منفی آن دو امضا شدن فایل‌ها برای اجراست که باید تحت هر دو پلت‌فرم صورت گیرد. هم‌چنین یک فراماشین باید درست شود تا همه چیز از پایه نوشته شود.
پیشنهاد سوم، درگیر کردن سیستم پورتینگ روی کدهای ویندوز است. نوشتن کدهایی که بتواند با باینری‌های غیر ویندوز یعنی مکینتاش هم خوانایی داشته باشد، مشمول این پیشنهاد است. اما گفته می‌شود امنیت کاملی به همراه نخواهد داشت. نوشتن کدهایی که توسط سایر سیستم‌عامل‌ها خوانده شود، خوب اما کمی تهاجمی به نظر می‌رسد.

به هر حال ویندوز مجبور است جای خود را به میدوری دهد و پرطرفدارترین سیستم‌عامل حال حاضر دنیا باید کاربرانش را به سمت سیستم‌عامل جدید سوق دهد؛ کاری طاقت‌فرسا که اگر درست کار نکند، کاربران بیشتری به سوی مکینتاش خواهند رفت


88/8/8 تولد امام هشتم  بر همه مسلمین و شیعیان مبارک باد...

چشمه‌های خروشان تو را می‌شناسند
موج‌های پریشان تو را می‌شناسند

پرسش تشنگی را تو آبی، جوابی
ریگ‌های بیابان تو را می‌شناسند

نام تو رخصت رویش است و طراوت
زین سبب برگ و باران تو را می‌شناسند

از نشابور بر موجی از «لا» گذشتی
ای که امواج طوفان تو را می‌شناسند

اینک ای خوب، فصل غریبی سر آمد
چون تمام غریبان تو را می‌شناسند

کاش من هم عبور تو را دیده بودم
کوچه‌های خراسان، تو را می‌شناسند