بستنی

از همه چیز برای همه کس بستنی لذت بخش ترین!!

بستنی

از همه چیز برای همه کس بستنی لذت بخش ترین!!

هایی دیدنی از خوشمزه ترین و جالب ترین بستنی های دنیا (ice ceram

این هم یک نوع بستنی چوبی عجیب و غریب که در آفریقایی جنوبی زیاد یافت میشود.دلتان می آید به این بستنی لب بزنید؟

این بستنی های یخی و پاستوریزه به شکل قالب ها مکعبی در رنگ ها متفاوت و مزه های گوناگون  در فروشگاههای کشور  هلند عرضه می شود


بستنی چوبی (کیم) به رنگ سیاه ، جالبه نه ...

این هم همان بستنی های چوبی یا کیم خودمان است اما تفاوتش این است که این نوع آن اگر تا 60 دقیقه هم بیرون از فریزر باشد آب نمی شود.این ها را یک شرکت در مالزی تولید می کند.

این هم یک فروشگاه بستنی در مکزیک، با هر مزه و رنگی که بخواهید بستنی موجود است منتها حداقل هزینه ای که باید بپردازید 5/1 دلار آمریکا است

این هم 2 مدل کیک بستنی،مردم چین این نوع بستنی را از بقیه بیشتر می پسندند

این هم یک مرد افغانی که در حال و هوای جنگ فرصتی گیر آورده و مشغول خوردن بستنی است


با بستنی هم میتوان مانند کیک اشکال گوناگون درست کرد البته این هنر یک فروشنده ایتالیایی است.



نظرات 4 + ارسال نظر
dream_girls193 دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 14:26 http://www.dvbpersian.blogsky.com

سلام دوست من
وب شما هم خیلی جالبه من وب شما را با نام بستنی لینک کردم
لطفا" شما هم وب من را به نام
.:: جدیدترین اخبار ماهوارهای ::.
لینک کنید . ضمنا" اگر می خواهید وبتون را به نام دیگری لینک کنم.
خبرم کنید.
موفق و پیروز باشید.

ماه-ی پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 http://mah-i.blogfa.com

بستنی خیلی کودکانه است برا همین خیلی دوست دادم....

خیلی ممنون من هم وبلاگ شما رو دیدم وب خیلی خوبی هست امید وام موفق باشید ضمنا لینک شما در وبلاگ م قرار گرفت لطفا لینک منن رو با نام بستی در وبتون قرار بدین.
بازم ممنون
بستنی

فاطمه بهبودی دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 15:30 http://fatimapic1.blogsky.com

سلام دوست عزیز .. چه وب خوبی داری ...
و چه عکس های جالبی از بستنی های خووردنی ...
قیافشون خیلی خوبه ... منم می خوام . میشه ؟؟؟
موفق باشید

سارا پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 15:47 http://sara-r.blogsky.com

سلام. ممنون از لطفتون. منم شمارو لینک کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد